donderdag 18 mei 2017

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Vandaag weer de wekelijkse kerstkaart.
De digi die ik voor deze kaart heb gebruikt heb ik rond de kerst al van Nicolette gekregen ook meteen al ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden en deze lag nog steeds in mijn trommeltje te wachten om een keer gebruikt te worden.
Dacht dat ik al een foto gemaakt had maar was dus niet zo ....het is hier nu regenachtig weer dus de foto maar een beetje bewerkt in een fotoshop progamma maar toch is het niet de beste foto.
Had er wel eentje gemaakt om iemand te laten zien hoe ik iets maakte maar die foto lag nog op mijn snijmat ....en dat willen jullie niet zien er ligt als ik aan de freubel ben zoveel rommel op de tafel dat je denkt hoe kan ze daar nog iets vinden haha...Heb ook altijd zoveel nodig om een kaart te maken,ook veel gebruik ik dan uiteindelijk toch niet ...het is gewoon veel schuiven en passen wat ik dan uiteindelijk leuk bij elkaar vind passen.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # Week 20
Christmas at Sweet Stampin # Anything goes
The Holly and Ivy Christmas Challenge #6 Anything goes
Sparkles christmas challenge # 76 Snowflakes
A Snowflake promise #40 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Eer reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Marja! Mooi dat het plaatje eindelijk een bestemming gekregen heeft.
    Mijn hobbytafel loopt ook altijd vol met spullen, zodat ik nog maar een heel klein werkplekje overhoud :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Marja.Wat een enig plaatje.Leuke brievenbus.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met deze leuke digi. Leuk ook de andere details die je gebruikt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kerstkaartje is dit Marja, wat een leuk en mooi ingekleurd stempetje erop...en heel herkenbaar dat je werkplekkie er chaotisch uit ziet nadat je een kaartje gemaakt hebt...Ook hier is dat zo hoor...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Marja! Ook bij mij blijft er altijd maar een klein stukje vrij om echt te werken. Volgens mij heb je meer 'rommel' om je heen hoe groter je werkruimte is. Vandaar dat ik alles weer netjes opruim als er een kaartje klaar is. Op naar de volgende 'rommel'.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mooi weer !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kerstkaart, leuke digi en ook bij mij is het een puinhoop als ik met een kaart bezig ben,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en een mooi plaatje. Ik denk dat bij iedereen de werkplek zo klein wordt door al de dingen die je om je heen verzameld om te kunnen knutselen. Heerlijk vind ik dat. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk geworden Marja. En ik denk dat er bij iedereen wel een hoop spullen liggen bij het kaarten maken, bij mij in ieder geval ook, dus erg herkenbaar,hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, geweldig lieve digi en mooi ingekleurd. En ook hier veel spullen op tafel (en de strijkplank) als ik bezig ben. Ruim wel na elk kaartje op want anders vind ik niks meer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje! Wat een lieve en mooie kaart! En ik wil jou troep best eens zien, hoor! Ik denk dat we het allemaal hebben tijdens het maken van een kaartje. Ik kan soms zelfs iets niet vinden als ik bezig ben. Dus juist leuk te zien hoe het er bij een ander aan toe gaat.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de schattige digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief Marja, mooi gekleurd, je hebt er een prachtige kerstkaart van gemaakt.
    Nou troep met het knutselen heb ik ook hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aww wow your card is just perfect for our challenge Snowflakes!! thank you for joining in good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautifully designed and embellished -the image is adorable! Thank you for joining us at Christmas at Sweet Stampin'
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk prachtig kerstkaartje Marja !
    Hihi heel herkenbaar mijn tafel is soms te klein om te freubelen neem er dikwijls twee in beslag hahah ...
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marja, What a fun card! And, can I say that I really admire that weekly Christmas card? You're definitely ahead of me and my Christmas card production. Thanks so much for joining us at Sparkles Christmas. :)

    BeantwoordenVerwijderen